zondag 5 januari 2020

ROAR I'm 4


Op 1 januari werd onze kleinste dierenvriend 4 jaar.
Deze spraakwaterval weet perfect wat hij wil.
Zo lang er dieren bij zijn is hij content ;) 
Dieren en tractors. 
Want hij is er rotsvast van overtuigd dat hij later boer wordt. 
Ik mag zelfs op zijn boerderij gaan wonen ;)
 


Hij moest dan ook niet lang nadenken over het stofje voor zijn verjaardagsoutfit.
"De cheeta's mama!
en ik wil een olifantenkroon. Nee, een Leeuwenkroon. "

De "saycheeta" stof komt uit de collectie van About Bleu, te verkrijgen bij de Lappenmand in Mol.


Ik haalde het patroon van de mitch sweater uit een LMV van 2016 nog eens boven.
Een 6 jaar zit prima voor mijn struis meneertje.
Een zachtblauwe boordstof uit mijn stoffenkast bleek net de kleur te zijn die ik nodig had.



Voor de kroon knipte ik een restje krafttex en een restje gouden wasbaar papier.
hij kreeg een boord van een zachte vachtachtige stof uit de collectie van Maan.
Die stof ligt nog steeds op het perfecte project te wachten... Maar een klein reepje er van deed al vast goed dienst om zijn leeuwenkroon te maken.
Met krijtstift schreef ik er de tekst op :
 ROAR I'm 4
Zoooo schattig. 



Ziet em is blinke ;)

Een jungle feest met winterBBQ en een heuse Jungle dieren ijstaart maakte zijn feest compleet.
Happy kiddo happy mam.


Stof : Saycheeta - About Bleu - de Lappenmand
patroon : Mitch sweater - LMV 2016
kroon : eigen patroon - krafttex en wasbaar papier van  K-bas



2 opmerkingen:

  1. Hip, hip, hoeraaaaaa! Onze zoon wil ijsboer worden later, dus dat leek me ook een mooie toekomst :) Ik ben fan van de kroon, zo hip!

    BeantwoordenVerwijderen