dinsdag 14 januari 2020

Hoodie girl - About Blue


Weken geleden vroeg ze me al om voor haar een trui te maken met een kap. 
"Zo'n stoere hé mama"
Dat draagt onze tweede dochter het liefst.
Comfy sweaters, losse broeken, sneakers en alles wat zacht is.


Toen ik een stapeltje heerlijke stofjes van About Blue in mijn handen kreeg bij de Lappenmand, sprong dit stofje er meteen uit als mijn favoriet.
Ik word helemaal vrolijk van streepjes en mooie kleuren. 


Ik moest ook niet nadenken over de bestemming van dit stofje. 
Een Teddy sweater met kap. 
Een ideaal patroon om te spelen met streepjes en bovendien über cool!
Ik gebruikte een verschillende kleur boordstof voor de armen en de taille.
Als laatste kreeg de sweater nog een "about blue" labeltje voor dat tikje meer ;)



Voor één keer moest ik zelfs niet vragen of ze de trui even wilde passen.
Voor ik iets kon zeggen ritste ze de Teddy uit mijn handen en vroeg ze of we misschien snel foto's moesten maken.
Daar profiteer ik natuurlijk van.
Ze bleef maar poseren. 
Heerlijk, dat enthousiasme voor een zelfgemaakt kledingstuk!






Yep, die laatste foto, da's ons Helle ;) 
Klaar om GMM te gaan veroveren. 
Want ja, ze houdt ook van een streepje metal music.
En ik voel al dat er ooit een zwarte periode zal aan komen.
Maar laat ons nu nog maar even genieten van die vrolijke kleuren.





Patroon : Teddy - Wisj
Stof - About Blue - De Lappenmand Mol






2 opmerkingen:

  1. Ik vind hem echt megacool! Dat labeltje in de ronde naad is ook supertof.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. We bieden leningen aan alle individuen die projecten hebben maar financiering nodig hebben voor de oprichting. Onze aanbiedingen zijn van een bedrag van 3.000 EUR tot 10.000.000 EUR
    -------------------------------------
    * Financieel
    * Hypotheeklening
    * Investeringslening
    * Autolening
    * Consolidatieschuld.
    * Kredietlijn
    * Tweede hypotheek
    * Terugkoop van krediet
    * Persoonlijke lening

    Contacteer ons:
    E-mail: Axabanquebelge@outlook.fr
    Whatsapp-nummer: +33780725269
    Website: Www.axabanque.fr

    BeantwoordenVerwijderen