dinsdag 23 januari 2018

Norino sweater - ook voor (kleine) mama's


Tja, als Griet haar dochters er in passen... dan ik ook ;)

Ik moest het gewoon proberen.
Een Norino sweater voor mezelf.


Het vraagt een paar eenvoudige aanpassingen:
Voor- en achterpand werden 10cm verlengd.
Mouwen werden 4cm verlengd.
De halslijn werd 2cm dieper uitgeknipt.

That's it.


Ik viste een (gewaagd) fluffy stofje uit de kast.
Heerlijk zacht en warm.


Super comfortabel, sportief en toch een specialleke.


You love it or you hate it.
I love it ;)

En jij?


Patroon : Norino sweater - Noortjeprullemie
Stof : De stoffenmadam

14 opmerkingen:

  1. Specialleke voor jou is passend hé! Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love it !!!!! Dat moet ook heerlijk voelen voor de kinderen als ze komen knuffelen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, ik denk altijd net hetzelfde: "als Griet haar dochters erin passen, dan ik ook"! Alleen ben jij iets sneller in plannen uitvoeren dan ik ;-) Altijd blij om hier te lezen dat iets lukt dus!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Handig toch om emma en mona als maatstaf re hebben.

      Verwijderen
  4. Ik ben fan!!Zo mooi fluffy ;-) En nu volop genieten van deze knuffel zachte sweater.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love it en de kindjes zullen je nu wel extra willen knuffelen met zo'n zachte trui

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo, kan je mij het patroon van de Norino doorsturen a.u.b.? Ik kan hem nergens meer vinden. Dankjewel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi gedaan. Waar haal je het patroontje? Staat niet meer online bij Dorothée van Noorteprullemie. Kan jij mij helpen aub? cvae11@gmail.com. Alvast bedankt

    BeantwoordenVerwijderen