woensdag 8 november 2017

Eentje is geentje... Emma trui in serie





Ik deed aan serial selfish sewing. 
Het begon met een heerlijk zacht en warm exemplaar in oud roze : een Emma trui. 
Ik knipte een 16 jaar op goed geluk. Bij een pasbeurt bleken de mouwen een 5 cm te lang te zijn voor mijn korte armpjes. Verder moest ik helemaal niets aanpassen. 
Deze trui wilde ik niet meer uit doen. 




Al snel volgende een tweede exemplaar. 
Een warme zwarte sweatstof kreeg eindelijk een bestemming samen met de restjes van haar rokje.
Eenvoudig, comfy met net een tikkeltje meer.
I like!




En dan streepjes! 
Deze tricot van Froy & Dind kocht ik eigenlijk voor de zoon maar voor ik het goed en wel besefte stond de schaar er in en werd het een derde emma trui. 
Van selfish gesproken ;)




Merci Griet voor dit toppertje!
Laat dat sweater weather maar komen...


Gratis patroon : Emma trui van Emma en Mona


13 opmerkingen:

  1. Een prachtig 'selfish' trio!!! Die stof van F&D staat ook al lang op mijn lijstje. Zo mooi dat die is. Misschien moet ik die toch maar eens aanschaffen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi ! regelmatid jezelf eens verwennen dat is gezond !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Groot gelijk vrouw, met uw selfish gedoe ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Maar wat een pracht!
    Blij dat hij jou zo mooi staat. Ik denk zelfs dat je in een 14 jaar past!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie stofjes moet je soms voor jezelf houden. Groot gelijk. Wat fijn dat jij nog in die maten past.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtig gedaaan. mag ik eens curieus zijn en vragen welke confectie maat je koopt voor truien M of L Wie weet kan ik ook in een 16 jaar

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 16 jaar, dat moet ik niet proberen, maar ze staan jou super!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Awesome blog, i always enjoy & read the post you are sharing!
    Thank for your very good article...!
    บอลพรุ่งนี้

    BeantwoordenVerwijderen