vrijdag 4 mei 2018

Sjaal met floshkes


Een sjaal voor de frisse lentedagen stond nog op mijn lijstje. 
Ik koos een lapje See You at Six uit mijn stoffenkast en verknipte de hele lap volgens deze  tutorial.
Ik dubbelde alles en stikte de twee lappen aan elkaar. 
Uiteindelijk naaide ik er met de hand floshkes in koper, goud en zilver aan.
Zo past hij overal bij.







En hij kan gelijk mee op weekend. 
We trekken naar Brugge met de vriendinnetjes.
Wiieeeee!

Stof : See You at Six
Floshkes : Veritas




7 opmerkingen:

  1. Mooi! Weer iets voor op m'n to do lijst...
    Fan van de stof ook, past bij veel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zalig stofje om te dragen,ik heb er een lange rok van!Tof gedaan met die floshkes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zalig, ik ben ne sjaal-mens, zomer en winter. Dus ik ga gewoon uw ideetje pikken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi!!! En wat een leuk idee! Zet ik mee op mijn to-sew-lijstje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helemaal mijn ding! Deze ga ik zeker ook proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben zo'n fan van floshkes: keischoon!

    BeantwoordenVerwijderen