donderdag 26 maart 2020

Een Billie voor mijn jarige huisfotograaf - tienergerief



Vandaag wordt Tokke 10 jaar.
10 JAAR! Nen 10er in huis!

Een bijzondere verjaardag in bijzondere tijden.
Hij werd al overladen met kaartjes van vele lieve mensen, waarvoor dank!
Hij glundert al de hele dag.

Traditiegetrouw hoort er een nieuw naaisel bij die verjaardag.
Een 10er naaisel.
Ik koos voor een klassieker in een hip stofje : Billie in About Blue.
Perfect voor mijn huisfotograaf.

Zijn oogjes glinsterden deze ochtend toen hij het t-shirt zag.
Mijn moederhart liep al weer over.
Net als 10 jaar geleden toen deze topper mijn leven voor goed veranderde.
Vol bewondering kijk ik hoe hij zijn eigen weg op gaat.
Vastberaden, met veel positiviteit en een groot hart voor mens, dier en natuur!








Patroon : Billie - Zonen 09
Stof : About Blue - De Lappenmand Mol

Stof verkrijgbaar bij de Lappenmand in Mol.
Online te koop met een mooie korting van 10% code Corona ;)


3 opmerkingen:

  1. da's idd een mooie mijlpaal en een ideaal naaisel voor zo'n speciale dag. Geniet nog van de dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat Tokke! Het ziet er ook echt een fotograaf uit vind ik :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. We bieden leningen aan alle individuen die projecten hebben maar financiering nodig hebben voor de oprichting. Onze aanbiedingen zijn van een bedrag van 3.000 EUR tot 10.000.000 EUR
    -------------------------------------
    * Financieel
    * Hypotheeklening
    * Investeringslening
    * Autolening
    * Consolidatieschuld.
    * Kredietlijn
    * Tweede hypotheek
    * Terugkoop van krediet
    * Persoonlijke lening

    Contacteer ons:
    E-mail: Axabanquebelge@outlook.fr
    Whatsapp-nummer: +33780725269
    Website: Www.axabanque.fr

    BeantwoordenVerwijderen