zaterdag 3 november 2018

teddysweaterdress


Een paar weken geleden had ik mijn norino aan. Helle is helemaal weg van deze stof en vroeg me of ik voor haar dezelfde trui kon maken. Ik had nog een lapje over en waagde me aan een sweaterdress. De Teddy sweater van Wisj werd aangekocht. Een ideaal patroon voor mijn kroost omwille van de veelzijdigheid. Ik kan er mijn hele bende in kleden zonder dat ze er allemaal exact hetzelfde bijlopen. 

Het vroeg wat meet- en paswerk om alle patroondelen nog uit mijn restje te krijgen maar het lukte net. Hoera voor zero waste! Ik combineerde met een restje glitterboordstof in roestkleur die perfect matcht bij de Lotte Martens kniekousen. 

Het resultaat is een bijzondere, zachte, comfortabele en coole sweaterdress. 
Ideaal Hellegerief noem ik dat!









Patroon : Teddy sweater - Wisj
stof : de stoffenmadam
boordstof : Pieke Wieke
kniekousen : Lotte Martens


Geniet nog van dat stralende zonnetje vandaag!


1 opmerking: