woensdag 3 oktober 2018

#sewponystretch - een late liefde


Hij hangt hier al van juli! Mijn Issiedress.
Ik was een beetje ontgoocheld door het resultaat. Niet zoals het in mijn hoofd zat. 
Ik nam hem mee op vakantie om er daar foto's van te maken. Het kwam er niet van. Hij bleef netjes in de valies. Eens terug thuis belande hij aan de kapstok in mijn waskot waar ik hem vaak zuchtend bekeek. 

Tot vandaag... Vandaag kreeg ik mijn bestelling van kousen en karton aan. 
Er zaten ondermeer prachtige kniekousen van BC in.

Ik passeerde in mijn waskot weer de Issiedress en de puzzel viel in elkaar.
Deze combi werkt! We maakten gebruik van de avondzon voor foto's ik werd op slag verliefd.
Tja, beter laat dan nooit.

En net op tijd om mee te doen met het thema van de maand bij Sewpony.
Sewpony geeft elke maand een prijs weg. Je maakt iets in het thema, post dat op social media met de juiste # en maakt kans op een leuke prijs.
Deze maand is de prijs een sewpony patroon naar keuze + een waardebon van $40 bij MAAI design.











Patroon : Issiedress - Sewpony
Stof : SYAS
Kniekousen : BC - kousen en karton
schoenen : Rondinella


8 opmerkingen: