zaterdag 4 augustus 2018

Zomerse Genova


Een luchtige zomerjurk staat al weken op mijn verlanglijstje. 
De perfecte stof vond ik twee maanden geleden al in Leuven bij Lana Lotta
Om de effen stof te breken combineerde ik met een leuke elastiek. 
Weken loop ik al te denken welk patroontje ik hier voor ging gebruiken. 
Gisteren viel mijn oog op de Genova jurk uit La Maison Victor. 
Dezelfde avond werd er getekend, geknipt en genaaid. 
Ik verving de tunnel met lint door de elastiek.
Eindelijk een zomerjurk rijker. 
Erg tevreden van het resultaat.







Stof : atelier Brunette - Lana Lotta
Elastiek : Lana Lotta
Patroon : Genova jurk uit LMV 

11 opmerkingen:

  1. Mooi jurkje zeg! Stik je de elastiek op de panden (de hele jurk) of stik je de losse panden aan de elastiek?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleur, dit model komt echt mooi uit in dit eenvoudig stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt heel leuk geworden! Echt eentje voor deze warme zomer

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi en mooi gedaan met die elastiek.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig, mag ik vragen hoeveel elastiek dat je hebt genomen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb gewoon afgemeten op mijn taille en een 5 cm extra genomen.

      Verwijderen
  6. Very schoon! Het staat je geweldig leuk.

    BeantwoordenVerwijderen