vrijdag 1 september 2017

Back to school # 3 - Cosmo dress tour


Vandaag mag ik de rij afsluiten in de Cosmo blog tour van Sewpony
Al weer een vrolijk patroontje met leuke kraagjes, speelse details en een zichtbare rits.
Ik koos voor een sobere versie zonder kraagje en combineerde mijn laatste stukje Solid Smooth (Bellelien webshop) met een eerste stukje van een grote lap see you at six (Pieke Wieke webshop)

Ik deed nog eens aan deadline naaien want op woensdagavond werd het jurkje afgewerkt om gisterenavond nog snel foto's te maken.






Leuk maar ik miste toch een kraagje. 
Het uiteindelijke resultaat en het beeld in mijn hoofd kwamen niet overeen.
Dus naaide ik nog een los kraagje naar de gratis DIY van straighgrain
Zo vind ik hem helemaal top!
Mijn Rikkemie is (op de valreep) klaar voor het eerste leerjaar. Spannend!









Vandaag kan je het patroon nog de hele dag kopen met 15 % korting. Gebruik daarvoor de code COSMOTOUR.
Het patroon is ook beschikbaar in het Nederlands en koop je hier:

shop.sewpony.com

Suz van Sewpony verloot ook nog een mooie prijs:
Je kan 1.5m designerstof winnen, samen met rits en paspel!
Hoe doe je mee? 
Zet een leuke foto op Instagram van het patroontje, en tag het met #cosmodresspattern
 en misschien maak je wel kans om een "Cosmo-pakket" te winnen!


Neem vandaag ook zeker een kijkje bij
 Mend and make new
Yaaritg
kneesocksandgoldilocks
om andere cosmo dresses te bewonderen.










Kneesocksandgoldilocks//Yaaritg//MendandMakeNew//Honderdachtentwintig(128)

9 opmerkingen:

  1. Prachtig, en dat kraagje maakt het helemaal af.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So gorgeous Fabienne! I just love the colours of this dress!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie uitvoering.Eén van de mooiste die ik zag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh this dress is stunning! I love absolutely everything about it - the colours, the print... Perfection!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I am Karen from Canada, I once suffered from a terrible and Chronic ALS,for more than 23 years , the doctor told me there was no permanent cure i was given medications to slow down its progress, i constantly felt my health was deteriorating as i constantly had muscle weakness and difficulty speaking ,this ailment was really terrible especially when am going out with my friends, i have this constant disorder for about 23 years, this was really a terrible ailment ,on thin one day that i was going through the internet,and i came across a post of Mrs kate on how her husband was been cured from als through the help of Dr Williams herbal product, I contacted this herbal doctor via his email and explain everything to him and make purchase of his product,few days later he sent me the herbal medicine through courier service, when i received the herbal medicine, i used it for 1 months as prescribed by dr williams and i was totally cured within those week of usage,on thin now i have not experience any sign or characteristics again . for more information you can email him on drwilliams098675@gmail.com for help

    BeantwoordenVerwijderen