vrijdag 14 juli 2017

Pandalicious birthday party - Helle 4


Ze werd 4! Mijn kleine Hellemieke.
Onze little miss sunshine.
Ze bestelde een panda feest.
De gelijkenis is treffend. Met een kung fu panda dan toch.
Een extreem hoog knuffelgehalte, krachtig, vastberaden, en lui ;)


We gingen op panda jacht.
Dat kan in ons land maar op 1 plaats. 
In Pairi Daiza.
Een ritje van 2,5 uur enkel maar helemaal de moeite.
(de verkreukelde outfit die volgt krijgt U er dus zo bij aangezien ik mijn strijkijzer thuis gelaten had)


Bij Pieke Wieke vond ik de perfecte stof voor haar verjaardagsjurk.
Een vrolijk zomers katoentje met Panda's.
Dit fijn katoentje kreeg de naam Pandalicious en komt uit de collectie van Art Gallery
en vind je hier



Ik maakte er een zomerse Judith dress uit van Compangie M.
Dit gratis patroontje zit in een wip in elkaar.
Ik koos een 4 jaar en die valt prima opmaat. 
Voor Helle een tikkeltje te lang maar ik maakte een extra brede zoom zodat ik hem eventueel later nog kan verlengen. (Om mij het drama van haar vorige beertjes kleedje te besparen toen ik haar vertelde dat ze met zo'n kort kleedje echt de deur niet meer uit mocht)
Bovendien kan je dit patroon naar hartelust combineren met alle andere toppatroontjes van Marthe.
Downloaden dus! 


Het strikje is een restje wit/zwart uit de Gingiber collectie gecombineerd met een strookje zalm roze.
Perfect match, al zeg ik het zelf. 


Cute toch?


Achteraan naaide ik 1 grotere knoop vast. 
Ik maakte geen knoopsgaten aangezien de knopen niet los moeten kunnen. 
Helle is smal genoeg om zo in en uit de jurk te springen. 
Maar ze lijkt meer op een panda. Dus gaat ze liever rustig op de grond liggen en wacht ze tot mama haar kleedje gewoon komt uit doen zodat ze zelf niet te moe wordt. 


Panda's dus. 
Eindelijk vonden we deze trendy zwart/wit diertjes. 
Helle content, wij content.


En na 5 volle minuten intens genieten van deze grote knuffelberen, had ze het wel gehad.
Zie dat daar liggen.
What a life!


Op naar de rest van het park!
Naar dieren die bewegen. Vol actie. 


Thuis genoot ze nog van een feest met alles er op en er aan.Panda's all over the place. 


Met als afsluiter een huisgemaakte ijstaart MET PANDA'S
Dat recept staat hier



Happy birthday Hellemieke.
XXX

4 opmerkingen:

  1. Super cute. ..grappig ook zeg & wat een leuke taart

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dikke proficiat voor de jarige! Ziet er een super panda dagje uit! In prachtig kleedje 😀

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat en super dat je haar zo verwend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wij gingen die beesten al ettelijke keren 'bewonderen' maar ik denk niet dat ik er ooit al een wakker kijk. Als ik uw Hellemie bekijk, ziet ze me er toch net iets actiever uit ;). Ze heeft er in ieder geval een prachtig jurkje bij, jouw prachtige dochter!

    BeantwoordenVerwijderen