woensdag 12 april 2017

Not another V-shirt - twinning met bambiblauw


Na zijn verjaardags t-shirt volgde er een tweede exemplaar.
Deze keer kozen we voor de prachtige stoffen van Bambiblauw.


Het patroon is uiterst geschikt om te spelen met stoffencombinaties.
De grid en het marmer zijn een zalige match.


Een v-shirt met net dat tikkeltje meer. Me like!


Het marmer stofje werd zuinig geknipt.
Ik wilde namelijk ook nog een lapje voor mezelf van deze prachtige stof.


Een tweede v-shirt werd geknipt. 
Eentje in de meeste simpele vorm.


Voor één keer.
Twinnen met de zoon.
Moet kunnen, niet?


Een beetje stoer...


Of lief...



Of heel cool...


Zolang we maar niet samen over straat lopen in onze matching outfits ;)
Maar voor de foto's was het reuze leuk!
Me and my boy. 



Patroon : not another V-shirt van MOMM
Stof : Bambiblauw  - about bleu fabrics





BewarenBewaren

13 opmerkingen:

  1. Moh, zo super schattig, stoer en cool tegelijk <3 ! Love it!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo tof zeg! En die V-shirt, ik moet dat dringend ook eens maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tof gemaakt! Ik ben uit dat stofje een bomber jack aan het maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben instant jaloers op je vshirt maar ook op die leuke tijd met de zoon. Dat is toch heel tof aan bloggen ( en twinnen) die foto's nemen 😊

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja echt he! Hij doet dat zo graag... Dat mag nog even duren ;)

      Verwijderen
  5. Het plezier loopt van de fotoshoot af...
    Zo'n fijn mama-zoon moment!
    Leuke T-shirts, trouwens!
    Zus 1

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig, twinnen met de zoon moet zeker kunnen!

    BeantwoordenVerwijderen