zondag 5 februari 2017

Laure gestrikt


Toen ik Laure de eerste keer zag, was ik meteen weg van de optie met strik.
Ik viste, na enige twijfel (ik had het stofje voor mezelf gekocht), een ultra zacht see you at six - stofje uit de kast, knipte een maatje 4 jaar en verlengde het rokdeel tot 6 jaar. 

Het werd Rikke haar nieuwe lievelingskleedje want
 Zeer comfortabel
hoog zwier gehalte
lange mouwen dus geen truitje nodig
lekker zacht.








Het hangt al van november in haar kast en werd ondertussen al erg veel gedragen.
Zo veel dat het serieuze gebruikssporen heeft en al weer aan de korte kant is.
Ik zie een rokje voor Helle ;)


Stof : See you at six - Pieke Wieke
Patroon : Laure - Straightgrain


15 opmerkingen:

  1. Heel mooi! Ik denk dat de versie met strik inderdaad best gaat met soepele stofjes! Ik ben fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie versie!!
    Wikkelgatjes (eenhuisjeopdebuiten.wordpress.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi! Staat haar prachtig en de strik maakt het helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een fantastische jurk zeg!!! Grote liefde!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik viel ook als een blok voor de strik - haha, die ligt zelfs al geknipt klaar, te wachten op een actie moment ;). Schoon kind, schoon jurk, dat is hier weer af ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dat kan ik geloven, dat het haar lievelingsjurk is. Staat haar prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi! En dat gebeurt hier ook regelmatig, dat een stofje voor mezelf plots in een kledingstuk voor de dochters verandert...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig, dat gaat haar echt goed af, dat zwart! Heel classy!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die strik is ook mijn favoriet. Wat ziet ze er ineens groot uit in het zwart!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. It's great in this fabric;)

    BeantwoordenVerwijderen