maandag 7 maart 2016

Een Billie met klauwen



Een paar weken geleden zag ik een toffe souspull voor Tokke in een webshop voorbijkomen. 
Jammer genoeg niet meer beschikbaar in de juiste maat of kleur 
(enkel nog roze en dat krijg ik hem echt niet verkocht). 
Moeilijk om te maken leek het me niet. Ik nam de Billie er nog eens bij en tekende er een hoge col aan. Wat flockfolie er op en in een klein uurtje zat hij in elkaar. Zo snel kan een webshop niet zijn ;)

Deze souspull nodigt uit om er helemaal in te kruipen. Zo komt dat leuke berensnoetje helemaal tot zijn recht. De stof is een soepelvallend en lekker zacht tricootjes van Froy & Dind. Ik ben helemaal weg van de blauw/grijze kleur en het subtiele streepje dat er in zit. 
Een leukerd voor de frissere voorjaarsdagen. 








Stof : Froy & Dind - Think Marie
Patroon : Billie - Zonen 09 

17 opmerkingen:

  1. Zo leuk met op die kraag het snoetje en aan de mouw de klauwtjes! Maakt het helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee op die col! Ik zag het al op instagram voorbij komen, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze is leuk zeg!En met het koudere weer ideaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk zo'n snoet op de col! Dat krijg ik hier dan weer niet verkocht helaas...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zoals ik eerder al zei: lollige trui. Maar wat vooral superschattig is, zijn die sproetjes op Tokkes neus! Zo cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooooh!! Maar dat is ook leuk met een kattensnoet!!!! laat ik straks aan Ferre zien !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed gedaan. Geweldig idee. Lekker stoer.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Waw! Dit moet wel de coolste souspull zijn die ik ooit zag.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super mooi, maar dat wist je al van mij, en zoveel leuker als het zelf gemaakt is!

    BeantwoordenVerwijderen