maandag 29 juni 2015

Een tas voor de juf... met mijn kind er in.


Al weer vloog een schooljaar voorbei.
Rikke heeft er haar aller eerste jaartje op zitten
en Tokke begint aan zijn laatste jaartje als kleuter (Oh boy, stop de klok!)
En die super juffen verdienen natuurlijk een kado!

Ik was niet van plan om iets te naaien dit jaar.
Ik ging iets bakken met de kids. 
Tot ik plots een leuk idee had.
Ik ging een tas maken...
met mijn kind er in.

Ik koos leuke stofjes uit,
kocht transferpapier,
zocht mooie foto's,
deed wat strijkwerk
en naaide twee vinktassen.

En kijk wie daar komt piepen uit het binnenzakje...


Ik ben tevreden met het resultaat.
Nu de juffen nog...








Patroon : Vinktas
Stof : Veritas
Tassenband : Veritas
Voering : Oud hoeslaken
Transferpapier : Axion


Prettige vakantie!









20 opmerkingen:

  1. Schattig idee! De juffen zullen content zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan me niet voorstellen dat de juffen hier niet content mee zouden kunnen zijn ;)
    Geweldig geestig, dat piepende kind!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Met dat papier van de Axion kan je inderdaad heel erg creatief zijn, super idee om een foto af te beelden op een tas, en helemaal mee met de trends uit Hollywood.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooo, zo leuk met die foto's binnen in de tas! Dat maakt je Vinktassen nog mooier!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh leuk! ik had hetzelfde idee ;-) maar dan zonder dat toffe detail !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je moet maar op het idee komen om er een tof detail in fotovorm aan toe te voegen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is fantastisch!!

    Liefs
    Unique Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuk idee. en echt heel erg mooi geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk idee, hier nog drie weken les en ik heerlijk veel moois aan inspiratie voorbijkomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een tof detail, die piepende kinderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super idee! Ik dacht bij het lezen van de titel dat je één van uw kinderen aan de juf wou meegeven ;) maar de fotokes zijn een leuker plan.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk gedaan, zeker met dat accent van de fotootjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldig tof, een heel persoonlijk cadeau!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Maar dat is nu eens een goed idee! Super tof. Ik denk dat ik hier ook nog ergens van datzelfde transferpapier liggen heb!

    BeantwoordenVerwijderen