maandag 12 januari 2015

Opwarmer met een kantje

Ik moest er weer een beetje inkomen na de drukte van de feestdagen. 
Bovendien heeft het griepvirus heel de bende van 128, inclusief bomenman en mezelf, 
ondertussen te pakken gekregen. 
Niet zo bevorderlijk voor de productiviteit dus.

Als opwarmer ging ik voor een snel-klaar projectje.
Een cirkelsjaal. 
Instant happyness!

De stof kocht ik op het stoffencircus.
Ik nam 2 stroken gele glittertricot (40cm x 140cm) 
en 1 strook witte kant.
Ik stikte alles aan elkaar volgens de gekende methode en hopla ... klaar.

De Sjaal is lekker dik en kan langs twee kanten gedragen worden.
Voor dubbel plezier. 








En we zijn weer vertrokken...

16 opmerkingen:

  1. Soigneer jullie wat eh, met die griep, ge hebt alvast een sjaal om u lekker warm te houden als ge buitenkomt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend !
    Jaag die griep maar rap buiten (maar niet naar hier)
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knap gedaan. Nog veel beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi! Ik heb zo'n glitterstof in oranje liggen. Misschien wordt die hier ook wel een cirkelsjaal. Goed idee. Verzorg jullie maar goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie sjaal . Hopelijk zijn jullie intussen allemaal terug de oude en is het griepvirus uit huis

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo mooi, dat kantje maakt het nog extra speciaal.
    Heel origineel gevonden!

    BeantwoordenVerwijderen