donderdag 10 april 2014

Liebster award!

Vandaag werd ik tot mijn grote verbazing genomineerd voor de Liebster award. 

Dat had ik niet verwacht na een dikke maand bloggen. 

De daders zijn de 2 topwij...euh dames van kinnekescloots, Ann en Sandy. Nog eens dikke merci!




Hier gaan we dan. 

11 facts about me:
Maatschappelijk werkster - mama van 3 die stiekem denkt aan nummerke 4 - koppig - interieurontwerper - chiromeisje - starts to run - centimeter van het liefste petekind - uit het vorige kan je al afleiding dat ik niet erg groot ben (157 cm) - zot van crème brulée - weinig geduld - nood aan uitdagingen



En hier de antwoorden op mijn vragen:


1. wat is jouw topstuk in je kleerkast? (gekocht of gemaakt maakt nie uit he)

Op dit moment is dat mijn jumpsuite van CKS. 
Zalig om aan te doen en ziet er nog een beetje fancy uit ook. 




2.  Wanneer komt ge echt uw deur niet uit?

Als ik mijn douche nog niet gezien heb!


3. hoe laat begint je dag en hoe laat eindigt die?

Ik ben een avond/nacht mens! 

Voor 7.00u opstaan doet te veel pijn en ik zit zelden voor 23.30 in mijn bed!
4. Bokes of warm?

Warm! Met liefde gemaakt door mijn bomenman, de sterrenkok van 128 (en das niet overdreven!)


5. Hoe dikwijls per dag lees je blogs?

Man, wat is dat snel een verslaving geworden seg. 2 keer per dag ga ik toch eens piepen. 

En dan hoor ik Tokke op de achtergrond "mama, doe da maar toe hé" (bloos, bloos)


6. Wat was je laatste kringloop/tweedehands aanwinst?

Met enige fierheid: Kleedje van Limon voor ons Rikke, gevonden in een tweedehandswinkeltje bij ons in de buurt. 




7. In wat kan je jezelf wel een freak noemen?

Simpel: het moet just zijn


8. Wat doe je zelf en wat laat je liever doen?

Eén van mijn grootste problemen. Ik wil gewoon ALLES zelf doen. Ik word dan ook erg lastig als dat niet lukt. En bomenman is al even erg. In combinatie met nummerke 3 en 7 gaan bij gevolg de verbouwingen hier héél traag, brengt een feestje véél werk mee en slaap ik weinig omdat ik vind dat het toch nog niet helemaal dat is.   


9. welk attribuut in je huis wil je zeker nie afgeven?

De gevulde naaidoos van mijn liefste bomma die vorige zomer overleden is. 

(Maar ik denk dat ze meeleest ;))



10. je favoriete nummertje om is goe mee te zingen?

De openingsdans van onze trouw: Follow Rivers van Trigger Finger. 

Dat zingt (of fluit) hier iedereen mee van klein tot groot.


11. Douche of bad

Mijn dagelijks douchke a.u.b.

En hier zijn jullie vragen:

1. Hoe ziet jou ideale zondag er uit?
2. Wat groeit er in je tuin?
3. Wat is volgens jou een gouden naaitip?
4. Wat is je lievelingsdier?
5. Wat is het laatste boek dat je gelezen hebt.
6. Waarmee bezorg je kinderen zeker een uur lang plezier?
7. Wat heb je gisteren gegeten?
8. Waar kan je nu eens echt goed mee lachen? 
9. Wat zou je meer moeten/willen doen?
10. Hotel of tent?

Veel plezier er mee!

5 opmerkingen:

  1. Dank je voor de nominatie!
    We gaan ons best doen om de vragen te beantwoorden maar kunnen momenteel niets beloven...
    Tot binnenkort hé!
    Dat kleedje is idd de max!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd madam! Ik herken je zo in de antwoorden op de vragen :)
    Keep up this great spirit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk, die extra informatie over de persoon achter de blog! Hier is Follow Rivers ook enorm geliefd bij groot en klein :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jeinde seg wa e schoon kleed vo Rikke...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. bedankt voor de nominatie! ik had er eerder deze maand al eentje gekregen van minniemie, maar toch tof dat je aan mijn blog dacht!

    BeantwoordenVerwijderen