vrijdag 14 maart 2014

Agendahoesje

Elk jaar krijg ik als madam social dezelfde saaie agenda. Je weet wel, zo eentje als deze:


Ik kan niet zonder en moet dus elk moment van de dag op dat lelijk ding kijken. Daar bracht ik gisteren verandering in. Mijn agenda ziet er nu zo uit:


Hij kreeg een hoesje met een fleurige bladwijzer die niet de hele tijd uitrafelt en een zakje om mijn pen in te stoppen (in de hoop dat ik die dan ook niet steeds opnieuw kwijt ben).

Om het hoesje te maken baseerde ik mij op deze handleiding. Zo ziet de binnenkant er ook netjes uit. En aangezien we elk jaar dezelfde agenda krijgen, kan ik er nog lang van genieten.



5 opmerkingen:

  1. Véél beter! Nu kan je tenminste vrolijk worden van je agenda elke dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vrolijk stofje en inderdaad veel leuker om naar te kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veeeel beter zo. :-)
    Tof bedacht om er een hoesje op te stikken voor je pen!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Véél beter zo, je agenda ziet er vrolijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen