woensdag 15 april 2020

Mika sweater - Fibre Mood


Somewhere, over the rainbow...

Vandaag ligt er al weer een nieuwe editie van Fibre Mood in de winkel.
Mijn oog viel meteen op de comfy Mika sweater.
Ideaal "in uw kot" gerief.

Ik ging op stoffenjacht en vond bij de Stoffenkamer een prachtige Organic Nep Sweater in Gold Curry van het leuke merk MeterMeter.
Ik kocht er 80 cm van en perste er net mijn sweater uit. Mijn hart maakte een klein sprongetje toen ik ook nog eens bijpassende boorstof vond in mijn stoffenkast.

Om mijn sweater een extraatje te geven besloot ik om mijn lang bewaarde geborduurde patch van Petit Pourri in de strijd te gooien. Deze patches zijn volledig handgemaakt met heel veel liefde.

De binnenkant van de halsboord voorzag ik uiteindelijk nog van een gouden biesje.
Hey, it's all in the details ;)




Geborduurde patch - Petit Pourri
Stof - Organic nep sweat - Gold curry - MeterMeter - De Stoffenkamer
Patroon : Mika sweater - Fibre Mood

5 opmerkingen: