donderdag 26 december 2019

Vita party dress


"Psst....
Pssssssst..."

Riep dit mooie crêpe stofje naar me toen ik een paar weken geleden nog snel wat fleece stof ging halen om de Buffs te voeren voor onder de kerstboom. 

Er was geen weg meer terug. 
Op een paar seconden tijd flitste er al een Vita jurk door mijn hoofd met een gouden lint achteraan.
De verjaardagsjurk die ik dit jaar niet ging maken lag de volgende dag op mijn kniptafel.
Het werd de lange versie van de Vita jurk met brede mouwen en V-rug. 
De zwaardere crêpe stof valt zo mooi en vlot.
Ik ben blij dat het stofje mij uitkoos in de winkel ;)
Dit wordt een jurk die het hele jaar door gedragen kan worden.
Een nieuwe topfavoriet. 








Stof : de Lappenmand Mol
Gouden veter : Veritas
Patoon : Vita jurk - Bel' etoile

Geen opmerkingen:

Een reactie posten