zaterdag 24 augustus 2019

mini capsule wardrobe - slow fashion - slow living




Misschien viel het sommigen al op maar het naaitempo werd hier sterk vertraagd.
Ik deed mezelf enkel maanden gelden de belofte om trager te leven en meer te genieten.
Er wordt bewuster gekozen. Minder maar beter afgestemd op onze kleerkasten. 


Deze Theo is het laatste stuk van een mini capsule wardrobe die ik bij elkaar naaide.
Ik ben er helemaal verliefd op. Op het model, op de stof en op de knoopjes.
De knoopjes komen al weer uit de doos van mijn bomma.  Een bomma die goed kon genieten van het leven ;) Makes me smile!


Deze Thea past perfect bij mijn donker groene clara culotte, jeans clara short en oker kleurige maxi skirt. Eerder naaide ik al een zwarte en jeans kleurige clara culotte en een groene Thea. 
Heerlijk op te mixen en matchen.





Nu nog de perfecte trui vinden ;)

Welke combi vinden jullie het leukst?

6 opmerkingen: