maandag 15 april 2019

serial sewing in vrolijke lentekleurtjes



Yep, ik deed nog eens aan serial sewing. 
Bij het zien van het vrolijke stapeltje SYAS stofjes kon ik niet anders dat er zoveel mogelijk tegelijk onder mijn machientje proppen. 
3 van de 4 kreeg ik er gisterenavond verwerkt. Eéntje ligt nog te wachten. 
Ik ging voor een reeks comfortabele emmasweaters met plooikes.
Voor de plooikes volgde ik haar aanwijzingen.
Easy peasy patroontjes die snel klaar zijn, er hip uit zien en veel gedragen zullen worden!
Driewerf hoera!

3 sweaters voor 3 dames die vandaag genoten van een zonovergoten tripje naar het prachtige Vinne in Zoutleeuw. We wandelden er 5,5 km door bos en over water. De verschillende uitkijkpunten geven je een magnifiek uitzicht over het landschap. Een aanrader voor elke natuurliefhebber! 
De kids kunnen na de wandeling heerlijk ravotten in de speeltuin, terwijl mama en papa een terrasje meepikken. Wat wil ne mens nog meer? 













Patroon : Emmasweater van Emma en Mona
Stof : See You At Six - De Lappenmand
Tutorial geplooide mouwen : WISJ


8 opmerkingen: