zondag 13 januari 2019

Een Filou-Feliz


Een tijdje gelden kocht ik een lapje Filou-stof met paarden over van An Van Dessel (Paspelpoezen).
Een stof waar je absoluut mee scoort bij een 7-jarige paardenlover. 
Ik knipte een Feliz, haar (en ook mijn) absoluut lievelingspatroon. 
Het werd een versie met plooien en driekwart mouwen. 
De perfecte roestkleurige glitterkousen lagen al in haar kast te wachten. 
Ze droeg deze jurk met Kerst maar het zal jullie niet verbazen dat het nog niet veel ik de kast heeft gehangen sindsdien. 









Patroon : Feliz- Straightgrain
Kousen : kousen en karton
stof : Filou 

14 opmerkingen:

  1. Super mooi! Het mag gezegd, dit paardenstofje is het meest smaakvolle in zijn soort dat ik ooit zag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben ik blij dat die stof bij jou terechtkwam! Supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Héél mooi,... dit is geen gewoon 'stofje met paarden',... KLASSE !!!
    Mooie warme kleuren !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel mooi! van ver zie je zelfs niet dat het paarden zijn, ideaal om stijlvol en kindvriendelijk te combineren

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi! Ik had het ook nog niet gespot als zijnde een paardenstofje. Pas als je goed dichterbij kijkt valt het op, super! En ze staat er beeldig mee, helemaal haar kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen