vrijdag 16 november 2018

Teddy's voor de meisjes...





De Teddygekte ging hier nog een beetje door. 
Er lagen nog 3 ultra zachte stofje in mijn kast waarvoor Teddy het perfecte patroon was.
Een avondje tekenen en knippen, een avond naaien en hop... 3 nieuwe outfits ;)


Ik tekende een 6 jaar voor Helle, een 8 jaar voor Rikke en, jawel, een 14 jaar voor mezelf.
Ik moest zelfs niets aanpassen aan het patroon. Mijn hele meter en 57 cm past er vlot in.
Ik ben er echt super blij mee. 
Zo warm en zacht! en met de juiste combinatie nog lekker hip ook.






Ook de meisjes zijn fan van deze heerlijke truitjes. Rikke kreeg nog een matching haarband om haar outfit af te maken. 






In de heerlijke avondzon ziet er dat allemaal nog veel snoeziger uit. 
zusjes... Heel soms en als je snel bent.... ;)



Wij zijn mega Teddy fan ten huize 128! 
Ik krijg al weer zin om nog wat teddyjurkjes te maken.
Zou ik?



Happy weekend!




Patroon : Teddysweater - Wisj
stof : roze en bruine : madeling de stoffenmadam
stof : goud/wit : ateljee p


4 opmerkingen:

  1. Volgens mijn berekeningen loopt er dan nog één Teddyloze persoon rond daar op 128! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zet mij morgen ook aan de 14j voor mezelf! En ja, wat zijn jullie cute samen.

    BeantwoordenVerwijderen