zaterdag 25 augustus 2018

de laatste zomernaaisels 2018


Wij zijn net terug van 2 weken heerlijk kamperen in Karinthië. 
Voor vertrek naaide ik nog snel 2 zomeroutfits voor Rikke.
Die kwamen goed van pas want we genoten van een zonovergoten vakantie.

Ik naaide een Lux jumpsuit uit de blauwe french terry  van See you at six. 
Het valt nog ruim opdat ik een 8 jaar naaide in de hoop dat deze volgende zomer nog een rondje mee kan. Rikke is helemaal fan en bestelde al vast een tweede exemplaar.





Als tweede outfit naaide ik een fons shirt gecombineerd met de playpants. Ik naaide 3 playpants omdat ze die zo graag aan doet. Twee in deze stof en één effen versie met zwarte boordstof.
Ze draagt de broekjes ook graag onder een kleedje. 
Deze outfit werd aanvankelijk genaaid als pyjama maar daar vinden we hem veel te leuk voor ;)





Op naar de herfstnaaisels!


4 opmerkingen:

  1. zalige pakjes! Dit is wat kinderen nodig hebben om in te spelen he.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik volgde jullie mooie vakantiefoto's met veel plezier. Leuke naaisels om het zomerseizoen mee af te sluiten, hoewel van mij mag het zomer blijven!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allebei heerlijke outfits die nog vaak zullen herinneren aan een geweldige vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen