woensdag 4 juli 2018

Joy clutch - the seequal


In maart volgde ik een workshop joy clutch bij K-bas.
Dat dit een prachtig resultaat opleverde maar niet zonder slag of stoot ging konden jullie hier lezen.
3 maanden gingen er ondertussen overheen om alle moed bij elkaar te rapen en aan deel 2 te beginnen.
And guess what?
Hij zat deze voormiddag op 2,5 uurtje in elkaar.
Zonder één probleem op tegenslag.

Deze is lekker voor mezelf.
Hij past prima bij mijn (gekochte) outfit voor het trouwfeest van volgende week.
Ik ben helemaal weg van de warme koperkleur.
Maar oooh wat ben ik verliefd op de binnenkant!








Patroon : Joy Clutch -K-bas
buitenstof en fournituren : K-bas
voering : ateljee p

5 opmerkingen:

  1. Amai, maar echt zo zot schoon! Misschien moet ik toch echt maar eens een workshop volgen om een tas te leren naaien, want op mezelf begin ik daar tich niet aan en als dat het eindresultaat kan zijn, amai dan!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja echt een aanrader. Katrienette doet dat super goed!

      Verwijderen
  2. Er mooi Fabienne!
    -zonde dat je er zolang mee wachtte ;)-

    BeantwoordenVerwijderen