donderdag 30 mei 2019

Frankie maxi en Faye mini Fannypack - Wisj




"Hoe blijft ze dat toch doen? ", dacht ik toen ik het allernieuwste ontwerp van Sofie zag passeren. 
Een ultra hip heuptasje deze keer. 2 eigenlijk. In 2 formaten met meerdere opties!
Ik testte al weer al te graag mee en gooide meteen mijn voornemens van het wat rustiger aan te doen de vuilbak in.  I'can't help it. Ik maakte een Frankie en een Faye. Ik ben er zot content van.
Alle huisgenoten plaatsten ondertussen hun bestelling. Om maar te zeggen dat ze hier erg in de smaak vallen. Al weer een hit van Sofie! Dat wordt een klein bandwerkske...



Mijn eerste tasje in een Maxi Frankie. Een iets mannelijker model. Maar in een ultra vrouwelijk stofje is daar nog weinig van te merken. Ik had nog een super mooi restje liggen met koper en goud accenten. In combinatie met koperkleurige schuifgesp en rits werd dat een pareltje. De binnenkant werd effen groen gevoerd en ook voor de tassenband koos ik voor een fris groen kleurtje. 
Deze versie werd meteen gereserveerd door Helle. 
Het tasje past trouwens perfect bij haar Clara shortje ;) 




Laat je trouwens niet afschrikken door de uitgebreide handleiding. Alles is erg duidelijk uitgelegd en als je stap voor stap de aanwijzingen volgt kom je er van zelf. Bij mij zat het tasje (na het knippen van de patroondelen) op een kleine 2 uurtjes in elkaar!



Mijn tweede exemplaar is een mini Faye uit restjes bronzen scuba stof. 
Ik liet het voorzakje weg en voerde met een restje van de roze clara-short-stof.
Dit tasje in een ideaal formaatje om mijn smartphone en zonnebril in te stoppen bij een volgende wandeling. Tenminste als ik het tegen dan niet kwijt ben aan de andere dochter natuurlijk. 




Ik sta vooral versteld van de hoge afwerkingsgraad van deze tasjes. Niets werd aan het toeval overgelaten. Ze zouden recht uit de winkel kunnen komen. Oneindig te combineren met lederen riempjes, mooie klikgespen, extra draagriempjes om ze als handtas te dragen. Ik zag al pracht exemplaartjes voorbij komen!




Wij zijn als vast fan! 
Haast je dan naar de webshop van Wisj
En maak je eigen hippe heuptasje. 
Maar ik waarschuw je! Je bent ze sneller kwijt dan je denkt. 
Ze zijn razend populair bij klein en groot. 


Fournituren : K-bas
shortje Helle : Clara-culotte - Wisj
Frankie en Faye Fannypack - Wisj



7 opmerkingen:

  1. Superknap, niet moeilijk dat je ze meteen weer kwijt bent! Voor mij een eerste kennismaking met je blog, maar dit wordt een blijvertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig! Ik knipte net een eerste Franky, alleen nog wachten tot ik morgen fournituren kan kopen om het in elkaar te zetten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fan, patroon is gekocht, nu nog tijd vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allebei heel mooi! Die rosé ritsjes maken het helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen