zaterdag 27 april 2019

Een zomerse pyjama


Ik vond nog een hele stapel stofjes die dringend verwerkt moeten worden. Het zijn lapjes van een halve meter, gekocht voor mijn baby's ;) Mijn babay's zijn ondertussen verdwenen. Ik heb overal gezocht maar ik vind ze niet meer... Tijd dus om die mooie lapjes een bestemming te geven.

Deze zeehondjes werden een zomerse pyjama voor mijn liefste dierenvriend Berre.
Ik combineerde een Billie met een Pimmetje van Zonen09.
Pim ligt hier ook al lang in de kast maar werd nog nooit gemaakt. Ook daar bracht ik verandering in. Ik vind het zo'n leuk patroon dat ik meteen 4 pimmetjes maakte. Ze zijn allemaal even schattig.

Mijn kleuter is klaar voor zwoele zomeravonden.
Jij ook?











Patroontjes : Pim en Billie van Zonen09


1 opmerking:

  1. Een kleuter, maar dan nog met een even groot schattigheidsgehalte als van een baby! Ik zou hem alleszins graag zo zien rondlopen voor het slapen gaan :-)

    BeantwoordenVerwijderen